Jump to content
Attention: In order to reply to messages, create topics, have access to other features of the community you must sign up for an account.

Earth Day 2010


EE Broadway Local

Recommended Posts

Thursday April 22d is Earth Day!

 

This year is the fortieth anniversary of this special annual day which began under President Richard M. Nixon in 1970.

 

As you may know, our home planet has seven generally accepted biomes:

 

*Desert

*Deciduous Forest

*Grassland

*Rainforest (Temperate or Tropical)

*Taiga (Coniferous Forest)

*Tundra

*Water (Freshwater or Ocean)

 

Each biome is home to animals and plants which also call Earth home.

Link to comment
Share on other sites

I'm going to celebrate Earth Day by driving around a car that gets 5mpg and has no catalytic converter.

 

I'm going to get a 55 gallon drum of CFCs and vent it to the atmosphere.

 

Lastly, i'm going to get a plastic bag and a plastic water bottle and toss it into the woods.

Link to comment
Share on other sites

I'm going to celebrate Earth Day by driving around a car that gets 5mpg and has no catalytic converter.

 

I'm going to get a 55 gallon drum of CFCs and vent it to the atmosphere.

 

Lastly, i'm going to get a plastic bag and a plastic water bottle and toss it into the woods.

 

I'll be smoking up a storm, driving my dirty diesel truck around town, leave it running more than the 3 minute rule, throw shit out the window, taking leaks on the side of the road, oh wait I do thoses things everyday....peace.

Link to comment
Share on other sites

I'm gonna try and get some nature photos if I can. Then I'm gonna ride a clean green hybrid machine! then I'm gonna...never mind

 

You better not post that on here :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Link to comment
Share on other sites

I'm going to celebrate Earth Day by driving around a car that gets 5mpg and has no catalytic converter.

 

I'm going to get a 55 gallon drum of CFCs and vent it to the atmosphere.

 

Lastly, i'm going to get a plastic bag and a plastic water bottle and toss it into the woods.

 

I'll be smoking up a storm, driving my dirty diesel truck around town, leave it running more than the 3 minute rule, throw shit out the window, taking leaks on the side of the road, oh wait I do thoses things everyday....peace.

 

Do the equivalent of that in a small garage with no windows. Wait five hours. Then tell me how much good you caused yourself.

Link to comment
Share on other sites

I was at the Earthfare they have in Grand Central. I might go back on Friday since they are having a party on one of the streets. That's what I read on the trashcans they have all over Grand Central. I took some pictures of the Event.

 

24912_113048862062602_100000724662787_122078_5737000_n.jpg

 

They where giving out Earth Day MetroCards.

 

x4rpfo.jpg

2hnb6m0.jpg

fopz7r.jpg

Link to comment
Share on other sites

I turned my llights and my fan off, and I am not using technological stuffs minus my computer and accessories :P Considering that its like 300 degrees right now, i have to say that i did alot lol B)

Link to comment
Share on other sites

you go first smart ass.

Yeah yeah yeah, when there's nothing else to say you go calling people names. I'm not the one who suggested polluting in the first place!

Lets give the M7(A)s a vreak and run all the Diesels witthout using the third rail! lol

That's pollution right there.:tdown::)

Link to comment
Share on other sites

*finishes bean burrito* fart fart fart fart ploop...ooops I just let out toxic flammable fumes into the atmosphere...i have contributed to ozone depletion once again!!! AARRGH

UGH MIKE I'm EATING HERE!

Link to comment
Share on other sites

Yeah yeah yeah, when there's nothing else to say you go calling people names. I'm not the one who suggested polluting in the first place!

 

 

 

WTF are you talking about I'm calling people names? Next time mind your business.

Link to comment
Share on other sites

so far, I'm winning the war, my light and fan has not been turned on all day.. and I am BURNING UP!!! :mad::mad::mad::mad::mad::mad: 2 hours and 21 minutes more! (D)(J) can do this!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.