Jump to content
Attention: In order to reply to messages, create topics, have access to other features of the community you must sign up for an account.

A Transfer From Flatbush


ciboii22

Recommended Posts

I was driving home earlier this after noon and i looked on the current roster list today from yesterday and i saw it this morning before i left to go out . then this evening i saw 8761 on the b74 from east new york so it came in today .

 

ed0d87c5.jpg . 739e9ffe.jpg . cae4edc9.jpg . 930d0f72.jpg .

 

 

More stuff coming soon .

Link to comment
Share on other sites

8761 came from FLA. Not ENY. And now its UP. smh.:confused:

 

Oops " it was from fla not eny , i was to busy trying to get the post up . lol and yes its at upk now i was shocked and my heart beated fast when i saw it .

Link to comment
Share on other sites

Double correction. FLA had 8761 they sent it to ECH storage. Then ECH storage sent 8761 to UP. ENY has 8777-8786 along with 8796-8799 as well.

 

 

oh 8761 was in storage i didnt know that .

 

You sure it wasn't from ENY? I never saw an 8700 bus from Flatbush. I've only seen 8800s.

 

I looked on the list the other day and it said on eny list that 8761 was there .

Link to comment
Share on other sites

Double correction. FLA had 8761 they sent it to ECH storage. Then ECH storage sent 8761 to UP. ENY has 8777-8786 along with 8796-8799 as well.

 

Ok, how long ago did Flatbush have that bus? It had to have been before 2005, cuz for all this time I've lived here, I've never seen an 8700 bus from there. 8000-8600s, 8800s, 9000-9100s, 9300-9600s, 5000-5200s are the only ones I've seen.

Link to comment
Share on other sites

Ok, how long ago did Flatbush have that bus? It had to have been before 2005, cuz for all this time I've lived here, I've never seen an 8700 bus from there. 8000-8600s, 8800s, 9000-9100s, 9300-9600s, 5000-5200s are the only ones I've seen.

 

Lol . The 9300s there were 9380-9429 . and 9658-9659 . and 9383-9429 , 9658-9659 are at upk now . I saw 8760 & 8761 on the b49 one time it was one of those .

Link to comment
Share on other sites

Ok, how long ago did Flatbush have that bus? It had to have been before 2005, cuz for all this time I've lived here, I've never seen an 8700 bus from there. 8000-8600s, 8800s, 9000-9100s, 9300-9600s, 5000-5200s are the only ones I've seen.

 

They had it from before 2006 until earlier this year; I saw 8761 a lot on the B41. It came from 126 Street.

 

BTW, who has 8795? ENY or QV?

Link to comment
Share on other sites

They had it from before 2006 until earlier this year; I saw 8761 a lot on the B41. It came from 126 Street.

 

BTW, who has 8795? ENY or QV?

 

Queens Village, saw it on the Q88 on Thursday.

Link to comment
Share on other sites

Queens Village, saw it on the Q88 on Thursday.

 

Yup qv has 8795 i had to go to a basketball game and i saw it .

 

They had it from before 2006 until earlier this year; I saw 8761 a lot on the B41. It came from 126 Street.

 

BTW, who has 8795? ENY or QV?

 

Oh 8761 came to 126th ? , & i knew i saw 8761 on the b49 alot but Tj said it came from storage and i remember seeing 8760 on the b49 so im thinking they had a few .

Link to comment
Share on other sites

8761 was at the following depots MHV, 126, FLA, ECH storage, now UP. I hope this clears up where 8761 use to be.

 

Yup thats the correction .

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.