Jump to content
Attention: In order to reply to messages, create topics, have access to other features of the community you must sign up for an account.
Sign in to follow this  
NyctRman1278

E train Express 8th Ave Express

Recommended Posts

brooklyn bound E and C were Express from 50th to canal i dont have that much pics well only 2 because i left my memory card at home think of theses as proof about the E having Express Ann.

000_0017.jpg

000_0016.jpg

Enjoy theses samples lool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nothing new here Ive seen it before. But good for you!

 

you done?

 

Was that really needed btw?

Share this post


Link to post
Share on other sites

is your comment really needed because if you check up top it says Express from 50th to canal i didnt ask for any logic on things i already know of and i didnt ask for a shadow figure to be tellin me whats needed or whats not needed

Share this post


Link to post
Share on other sites
is your comment really needed because if you check up top it says Express from 50th to canal i didnt ask for any logic on things i already know of and i didnt ask for a shadow figure to be tellin me whats needed or whats not needed

 

This forum is public.. So im free to comment same as you.. So chill it..

 

Carry on with your post now..

Share this post


Link to post
Share on other sites

proves my point easily just a human shadow but do you see me on any of your topics being a follower and sayin something retarded Im new here still gettin the hang of this but your not i guess lead by showing an example doesnt run thru your memory data huh? and its funny how you turn this into a off topic thing -sigh- w.e i already wasted my time on this topic by arguing with someone this is how easily retarded fights starts it only takes one

Share this post


Link to post
Share on other sites
proves my point easily just a human shadow but do you see me on any of your topics being a follower and sayin something retarded Im new here still gettin the hang of this but your not i guess lead by showing an example doesnt run thru your memory data huh? and its funny how you turn this into a off topic thing -sigh- w.e i already wasted my time on this topic by arguing with someone this is how easily retarded fights starts it only takes one

 

Your a newbie and u dont act like one.. Talking disrespectfully isn't gonna get you NO where.. I didnt say anything negative to u except "was that needed".

 

So if u wanna earn respect, then chill it out and move on geez!

 

And FYI i ain't a retard, so cut it.. And let it go!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Guys relax.....one its kind of obvious he's not from New York City nor doesn't he fan here on a regular so the (E) via 8th Avenue Express is new to him and not new to us. 2nd....I haven't seen anyone on here posted a pic or vid of the exterior sign of the (E) other than it reading 8 AV LOCAL via 6 AV via 63 ST via 6 AV/63 ST....so let him have his fun......jeez!

Share this post


Link to post
Share on other sites

out of my character your right i apologize but one last thing tho i dont hold on to grudges its just a time consuming thing that i rarely do and another last thing how can i let it go if you keep being drawn back to theses comments ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Your right. I apologize on my end. Even tho i didnt meant to be harmful.

 

Since he does live in JC, he can always pop in to the system. Just like a few i know lol

 

@viaWPR- didnt u take a video of an Express (E) train sign before or was that the (F)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

What has this website become? ;):tdown: I used to be happy to show my friends NYCTF now it's... Yeah. The guy took a photo of the (E), it's not his fault the (E) is fully R160 now. If they were R32's no one would be acting this way. This kind of crap is not a warm welcome to the future transit fans. Come on mang, just pure disrespect shown here...

Edited by Orion

Share this post


Link to post
Share on other sites
What has this website become? ;):tdown:

 

it became the real world in away but more mature at least we apologize for our mistakes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Your right. I apologize on my end. Even tho i didnt meant to be harmful.

 

Since he does live in JC, he can always pop in to the system. Just like a few i know lol

 

@viaWPR- didnt u take a video of an Express (E) train sign before or was that the (F)?

 

your right about that lol my god look back to my comments i type to mature like im only 18 and im talkin like a adult or mature idk lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
8th Ave. is not really Express, it just Skip-Stop (E), but still decent photos!

 

yea plus some other Es had the local but were express and it had on the FIND "Will Not Stop Here" but like 2 or 3 had E express

Share this post


Link to post
Share on other sites

This thread is full of bad grammar.

 

Awesome shots btw, I've always had an interest in the 8th Av Line.

Share this post


Link to post
Share on other sites
This thread is full of bad grammar.

 

Awesome shots btw, I've always had an interest in the 8th Av Line.

 

yea yea lol and Thanks! too tell you the truth was my first time on the E and C

Share this post


Link to post
Share on other sites
yea yea lol and Thanks! too tell you the truth was my first time on the E and C

 

I remember my first time on the (E) in 2006, it had all R32s back then

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.