Jump to content
Attention: In order to reply to messages, create topics, have access to other features of the community you must sign up for an account.

Nj Transit Private Bus line Fanning


Recommended Posts

I was searching for a 5800 series Nabi to be on the 1 in J.C but no luck and not of NJT's out managed to just get pics of its private line and a Red&Tan Bus

and a solar panel Trash can and a Immi Bus

SANY0123.jpg

SANY0124.jpg

SANY0125.jpg

SANY0126.jpg

SANY0127.jpg

service changed one the private line they fused the mong. and newport line into one line

SANY0128.jpg

SANY0130.jpg

SANY0131.jpg

SANY0129.jpg

SANY0137.jpg

and now the solar panel trash compactor

SANY0134.jpg

SANY0135.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

i know right i guess it was a once in a life time for that 5800s cause i caught it in Jersey city and got a short recording lol

 

come to Penn station where you will get really lucky and see the 5800's :cool:

Link to comment
Share on other sites

you right lol :cool:

 

i seen it on the 1,25,90 and 70 well there is the 37 though i never went to irvington to see it in person haha :P as for the which lines i see it the most your most likely to see it alot on the 1-Penn station that switches to the 361 i saw alot of those on friday :cool: not sure if its like that every day

 

anyway you would get lucky to see them more on the 1 and 25 and not as much i guess with the 37-70-90 though thats just from what im seeing haha

 

i need to go to irvington more often to see for myself :P

Link to comment
Share on other sites

Yeah man. It was on the 1:17 trip out of EX PL.

 

O ok i think they fused the journal square line with the 440 going towards 440 look at the bus stop sign it doesnt have journal square to socitey hill and 440 its just mong. 440 80 and 1

Link to comment
Share on other sites

those people at hilton are lazy using them for the 1/361 lol atleast use them more often on the 1 passing penn station though i know its gonna happen soon theres a few now a days though my guess it that it starts at Euclid Ave

Link to comment
Share on other sites

I'm gonna bet that the NABI's (At least the newer ones) aren't in use during the weekends. That's how Meadowlands did it when the 5270's to 5300's came to the garage. Even when we still have the Metro's, on weekends, they rather have those out than the NABI's, even though some part timers were begging to use a NABI. I was too but when I got on 3208.............(cries)....im sorry. It gets me emotional. LOL. Nah, seriously, 3208 was the S H I T ZZZZ. I never knew why they retired that bus after a new engine package......I was outrunning MCI's with that bad boy....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.