Jump to content
Attention: In order to reply to messages, create topics, have access to other features of the community you must sign up for an account.

Brooklyn Bridge Park Beach Had a Shuttle Bus?


FamousNYLover

Recommended Posts

Yeah, when they had that "floating pool" in Brooklyn a few years back. It would run from Borough Hall to down there, anthough one couldve walked (and knew which street actually went down there cuz only 1 street actually ran down there south of Furman St and that was Joralemon St

 

Dunno what they used as shuttle buses

Link to comment
Share on other sites

^^ minibuses...

 

similar to those "downtown alliance" buses they have running from battery park city to water st.....

 

I had a feeling that was used...didn't really think the (MTA) gonna pony up to run that

 

BTW what did the Baretto Point (or Park, who gares) pool shuttle use?

Link to comment
Share on other sites

I had a feeling that was used...didn't really think the (MTA) gonna pony up to run that

 

BTW what did the Baretto Point (or Park, who gares) pool shuttle use?

 

....w/e buses were available out of West Farms (depot)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.