Jump to content


Attention: In order to reply to messages, create topics, have access to other features of the community you must sign up for an account.

Riku

Senior Member
  • Content Count

    161
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

13 Good

About Riku

  • Rank
    Poster

Profile Information

  • Location
    New York

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Trust me get the bag that schefter posted. Your getting a lot of stuff and regular duffel bag isn’t going to cut it.
  2. Yeah what the link schefter posted is the exact same one I got
  3. I got the KAKA bag for school car. You can turn it into like a duffel bag and carry it over your shoulders.
  4. Yeah they told us that today staying on extra extra varies how long u stay on that list? Or it lasts for a whole year?
  5. I’m in the B division hope I made right choice I’m like right in the middle so both could of worked. I just stuck with my original choice. 😭
  6. Yeah, that was sure embarrassing having to be told to get out.
  7. First day in the books anyone know when u pick ur shift and if u pick division and shift on same day? And how picking goes?
  8. Amen, it’s a safety sensitive job so I didn’t expect it to be simple.
  9. Yea I heard about the Kaka bag, I got one from amazon too. Damn guess the Rule and regulation book was just a appetizer lol
  10. This info is very much appreciated thank you,I live in uptown Manhattan. So it can work with A and B depending on how deep Bronx lines are. But 1 and 6 lines sound like a big deal cause I heard some stations you can’t open the whole train. Only the front.
  11. Damn now I might want the A division oh well gotta roll with the punches
  12. Easier how? Shoot might make me rethink it lol. Nothing is easy but if it’s somehow a easier path while getting through probation I’m listening lol
  13. Darn figured that’s what happened like the others said. Ugh I want the B division but a bad feeling it’s gonna be the A division
  14. Whew, Getting myself ready for Monday. Hope they let us pick divisions

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.