Jump to content
Attention: In order to reply to messages, create topics, have access to other features of the community you must sign up for an account.
Sign in to follow this  
ciboii22

Lfs Taking Over

Recommended Posts

Found some more in bay ridge this morning , these brakes are Off the hook .

 

 

0f4417d8.jpg .

653b2847.jpg . 1d2558a6.jpg . 14c3e001.jpg . aafdf848.jpg . 3e0f8f81.jpg . 58586723.jpg .

Share this post


Link to post
Share on other sites
It's cool to see they have made their way to the S53. Great pics!

 

Thanks & yea now I will see some every morning . When I got there the dispatcher was there & he said " More?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Found some more in bay ridge this morning , these brakes are Off the hook .

 

 

0f4417d8.jpg .

653b2847.jpg . 1d2558a6.jpg . 14c3e001.jpg . aafdf848.jpg . 3e0f8f81.jpg . 58586723.jpg .

 

I'm glad I don't haves to post that I had8007 this morning! You did it for me! I had to help the Guy in 8023, he was having kneeler issues. I got it going again. And thanks for taking a pic of my backside! Lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
I'm glad I don't haves to post that I had8007 this morning! You did it for me! I had to help the Guy in 8023, he was having kneeler issues. I got it going again. And thanks for taking a pic of my backside! Lol

 

Ohh snapp that was you ??? , i saw a guy moving up 8023 and then ran back to 8007 , i was standing there with sweat pants on infront of the bus . I got a video of you pulling 8007 up . I didnt even know that was you .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ohh snapp that was you ??? , i saw a guy moving up 8023 and then ran back to 8007 , i was standing there with sweat pants on infront of the bus . I got a video of you pulling 8007 up . I didnt even know that was you .

 

Yeah that was me!! The best was yet to come for the guy in 8023. He had the windshield broken by a rock on one of his trips!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yeah that was me!! The best was yet to come for the guy in 8023. He had the windshield broken by a rock on one of his trips!!!!!!!!!

 

Already??!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ohh snapp that was you ??? , i saw a guy moving up 8023 and then ran back to 8007 , i was standing there with sweat pants on infront of the bus . I got a video of you pulling 8007 up . I didnt even know that was you .

 

I was the GUY running back and forth!! lol My morning exercise!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yeah that was me!! The best was yet to come for the guy in 8023. He had the windshield broken by a rock on one of his trips!!!!!!!!!

 

Wow already a problem , Staten island will tear up these . Mta should give 1 lfs to lga and see how they handle that 1 -_-

 

 

I was the GUY running back and forth!! lol My morning exercise!

 

 

LMao im like why is that guy running back and forth ! , well now i know who you are , will you be on the S53 tomorrow morning or your an extra?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wow already a problem , Staten island will tear up these . Mta should give 1 lfs to lga and see how they handle that 1 -_-

 

NO!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wow already a problem , Staten island will tear up these . Mta should give 1 lfs to lga and see how they handle that 1 -_-

 

 

 

 

 

LMao im like why is that guy running back and forth ! , well now i know who you are , will you be on the S53 tomorrow morning or your an extra?

 

No Im on the 51 n 76 tomorrow. I work Vac Relief. this week Im on the Extra List.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yeah that was me!! The best was yet to come for the guy in 8023. He had the windshield broken by a rock on one of his trips!!!!!!!!!

 

Damn kids.

 

Wow already a problem , Staten island will tear up these . Mta should give 1 lfs to lga and see how they handle that 1 -_-

 

It's not the depot or anyone elses problem, just a bunch of kids thinking they are cool by throwing rocks at the bus. It'll be fixed.

 

How about we send your RTSs to LGA and let them send the Orion VIIs down to your area?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wow already a problem , Staten island will tear up these . Mta should give 1 lfs to lga and see how they handle that 1 -_-

 

 

These buses will get a beat down once UP gets them... those RTS's get pounded on all their local routes, except maybe the B64 lol.

Share this post


Link to post
Share on other sites
NO!!!!!

 

 

Lmao

 

No Im on the 51 n 76 tomorrow. I work Vac Relief. this week Im on the Extra List.

 

Ahh damn ! ill come to staten island when i go on vacation nextweek

 

Damn kids.

 

 

 

It's not the depot or anyone elses problem, just a bunch of kids thinking they are cool by throwing rocks at the bus. It'll be fixed.

 

How about we send your RTSs to LGA and let them send the Orion VIIs down to your area?!

 

Lol , we can fix the orion VIIs . I wish ulmer park had some of those .

 

 

These buses will get a beat down once UP gets them... those RTS's get pounded on all their local routes, except maybe the B64 lol.

 

 

Lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
How about we send your RTSs to LGA and let them send the Orion VIIs down to your area?!

 

Nooo!!! that means 3607 would be sent up there :cry::cry: -_-

I hope LGA gets more RTS, that means more for me!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nooo!!! that means 3607 would be sent up there :cry::cry: -_-

I hope LGA gets more RTS, that means more for me!

 

 

Lol i heard they are supposed to get 8753 , i dont know if its true or not but yea .

Share this post


Link to post
Share on other sites
YES!!!!!

 

 

You want LaGuardia to beat the living shit out of these?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lol i heard they are supposed to get 8753 , i dont know if its true or not but yea .

 

You heard this from who? No specific numbers get sent to LGA. Only the ones that seem to be good.

Share this post


Link to post
Share on other sites
You heard this from who? No specific numbers get sent to LGA. Only the ones that seem to be good.

 

 

A guy that works @ lga named michael , he told me lga might get 8753 . I dont think they will get it .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.